ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
Περιεχόμενα XVII Κεφάλαιο 3ο | Παιδιά πρόσφυγες-μετανάστες και τέχνη Ι. Ο Κώδικας των Πολιτισμών | Γεώργιος Καλομοίρης .................................................................................................................... 217 Α. Η σύνθεση της πολιτισμικής κληρονομιάς μέσα από τα βιώματα των παιδιών σε μια κοινή γλώσσα ψηφιακού προγραμματισμού ............................ 218 1. Μια εποχή φτιαγμένη από τη σύνθεση μοναδικοτήτων ................................................ 218 2. Η σύγκρουση, η σύνδεση και η σύνθεση των Πολιτισμών ως υπόβαθρο του σήμερα ........................................................................................................................................ 221 3. Συνθέτοντας ετερότητες σε ένα κόσμο αναζήτησης ταυτοτήτων - Τα παιδιά ως δημιουργοί δεδομένων κατασκευής της Πολιτισμικής Δημοκρατίας .............. 224 Β. Συμπεράσματα ..................................................................................................................................... 232 Γ. Βιβλιογραφία - Πηγές ......................................................................................................................... 233 ΙΙ. Η αφήγηση (storytelling), η ψηφιακή αφήγηση (digital storytelling) και η παιχνιδοποίηση (gamification) ως τρόποι έκφρασης και εκπαίδευσης των νεαρών προσφύγων στους χώρους των βιβλιοθηκών | Αγγελική Γαρουφαλή .................................................................................................................... 235 Α. Εισαγωγή ................................................................................................................................................. 236 Β. Οι βιβλιοθήκες ως Άτυπα Περιβάλλοντα εκπαίδευσης για τους μικρούς πρόσφυγες ............................................................................................................................................. 238 Γ. Η αφήγηση ιστοριών (Storytelling) και η ψηφιακή αφήγηση (Digital Storytelling) .......................................................................................................................... 241 Δ. Η αφήγηση (Storytelling) και η ψηφιακή αφήγηση στο χώρο των βιβλιοθηκών ............................................................................................................................... 242 Ε. H παιχνιδοποίηση (Gamification) ............................................................................................... 245 ΣΤ. Στον καιρό της πανδημίας ........................................................................................................... 248 Ζ. Συμπέρασματα ..................................................................................................................................... 249 Η. Βιβλιογραφία - Πηγές ....................................................................................................................... 251
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDg3NjE=