Background Image
Table of Contents Table of Contents
Previous Page  12 / 30 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 12 / 30 Next Page
Page Background

Ο

πρώτος που μου μίλησε για εκείνη ήταν ο παππούς μου, ο Βίκτωρ,

την ώρα που μου έδειχνε στο πιάνο μια συγχορδία ενός απλού δω-

δεκάμετρου μπλουζ

1

, για την οποία τα εντεκάχρονα χέρια μου ήταν

αδέξια και μικροσκοπικά.

«Μου θυμίζεις την αδερφή μου», μου είπε. «Σου αρέσει η τζαζ, αλλά εί-

σαι πολύ τεμπέλα για να μάθεις να παίζεις.»

«Ποια αδερφή σου; Τη Μίριαμ ή τη Λίμπερτι;», ρώτησα, κάνοντας ότι

δήθεν αδιαφορούσα για την επίπληξη.

«Όχι· την άλλη.»

«Ποιαν άλλη;»

Αργότερα την ίδια μέρα την ανακάλυψα στο γενεαλογικό δέντρο των

Ρότσιλντ: το όνομά της ήταν Πανόνικα.

«Ποια είναι η Πανόνικα;», ρώτησα τον πατέρα μου, τον Τζέικομπ, που

ήταν ανιψιός της.

«Τη φωνάζουν Νίκα, αλλά δεν ξέρω τίποτε περισσότερο», μου απάν-

τησε. «Κανείς δεν μιλά ποτέ για εκείνη.» Επειδή η οικογένειά μας είναι

τόσο μεγάλη και διασκορπισμένη σε όλες τις άκρες του κόσμου, δεν φά-

νηκε παράξενο στον πατέρα μου να έχει λησμονήσει μια τόσο κοντινή συγ-

γενή του.

1 (ΣτΜ) Η συνηθέστερη μορφή της μουσικής μπλουζ. Ο όρος δωδεκάμετρο αναφέρεται

στον αριθμό των μουσικών μέτρων που αναπτύσσει το μοτίβο ενός τυπικού μπλουζ.

1

Η Άλλη